תפריט נגישות

טוראי איתן בובי בוברוב ז"ל

איתן בוברוב
בן 19 בנפלו
בן קרלוטה וצבי
נולד בארגנטינה - בואנוס-איירס
בי"ט בניסן תשי"ג, 2/4/1953
התגייס ב-פברואר 1972
שרת בסיירת חרוב 484
נפל בעת שירותו
בה' באייר תשל"ב, 19/4/1972
מקום קבורה: תל אביב - קרית שאול

קורות חיים

בן צבי וקרלוטה. נולד ביום י"ט בניסן תשי"ג (2.4.1953) בבואנוס-איירס שבארגנטינה. הוא היה חבר במועדון היהודי "הבראיקה" והשתתף בחוגי ספורט אחדים. באוגוסט 1963, בהיותו בן עשר, עלתה המשפחה לארץ. הוא למד בבית הספר על שם א"ד גורדון בבת ים ובבית הספר התיכון המקצועי "יד סינגלוקסקי" בתל אביב במגמה לטכנאות אלקטרוניקה. הוא היה חניך בתנועת "הנוער העובד והלומד" ותקופה קצרה היה גם חבר בתנועת הצופים. בבית הספר התיכון הוא השתתף בקבוצת הכדורגל של כיתתו ובגדנ"ע בחר להשתתף בחוג הקליעה למטרה. הוא אהב מוסיקה והיה שר בליווי גיטרה. בן טוב היה להורים, מסור וחברותי מאוד. היה מצניע לכת, אדיב ומנומס, ידע לתת עצה טובה ולסייע לחבריו שעמדו בפני קשיים ובשל כך הכל חיבבוהו. לפני גיוסו לצה"ל הוא עבד כטכנאי אלקטרוניקה.

הוא גוייס לצה"ל בראשית פברואר 1972, אך הספיק לשרת 3 חודשים בלבד. ביום ה' באייר תשל"ב (19.4.1972) נפל בעת שירותו. הובא למנוחת עולמים בבית הקברות הצבאי בקרית שאול.

מפקד הפלוגה כתב למשפחתו מכתב תנחומים, בין שאר דבריו ציין: "איתן גילה כבר בתחילה מרץ רב, התמדה וכוח רצון להצליח בכל דבר על אף הקשיים הרבים. חבריו תמיד יזכרו את דרכו, וזו תשמש מופת ודוגמא לכל חבריו הממשיכים בדרך שבה בחר איתן".

הופק במערכת "גלעד-לזכרם", באמצעות חב' תבונה בע"מ (054-6700799)
בניית אתרים: לוגו חברת תבונה