תפריט נגישות

טוראי רוני מצלאוי ז"ל

קורות חיים מספר יזכור


רוני בן אילנה ומשה. נולד ביום י"ח באב תשכ"ו (4.8.1966). את לימודיו החל בבתי-הספר היסודיים 'שרת' ו'נוה יצחק' ברמלה, והמשיך בבית-הספר התיכון 'מפתן'. טרם גיוסו לצה"ל עבד תקופה קצרה במוסך, בו רכש את מקצועו כחשמלאי רכב. בשעותיו הפנויות הרבה לעסוק בספורט. כעשר שנים היה חבר במועדון 'ג'רסי' ברמלה. השתתף בטורניר הכדורגל של המועדון, וזכה לא פעם בגביעים ומדליות עם קבוצתו. היה פעיל גם בחוג הקרטה. רוני השתייך לתנועת 'הנוער העובד והלומד'. בבית-הספר הצטיין בעבודות נגרות ובאמנות. נער רגיש ביותר היה ואהב מוזיקה שקטה.
רוני עסק בפעילות התנדבותית בבית-הספר 'סיני' לילדים מוגבלים ועשה רבות למען ילדים אלה. הוא דאג לתרום להם נעליים מחנות הנעליים של הוריו, והקדיש לכך שעות רבות משעות הפנאי שלו. נערים אלה מקפידים לפקוד את קברו לעתים קרובות. קלטות מוזיקה רבות נותרו בחדרו של רוני, הרבה שירים, ומחשבות אשר נהג לכתוב במחברותיו, מעידים על רגישותו הרבה. גביעים ומדליות מתנוססים על מדפי ארונו.
בתחילת פברואר 1985 גויס רוני לשירות חובה בצה"ל. הוא עבר טירונות ושובץ בחיל הכללי.
ביום כ"ו בכסלו תשמ"ו (9.12.1985) נפל רוני בעת מילוי תפקידו. כתוצאה מדליקה שפרצה במבנה מגורים במחנה 'מבוא שילה', נספו שמונה חיילים ורוני ביניהם. הוא הובא למנוחות בבית-העלמין הצבאי ברמלה. הותיר אחריו הורים, שלוש אחיות - עופרה, גילה, ויפה, וארבעה אחים - יעקב, מצליח, אופיר, וצביקה. בן תשע-עשרה היה במותו.
היה אח בכור, גאוות המשפחה: מותו שם קץ להרבה חלומות, הרבה אושר שיכול היה לצמוח במשפחתו. לאחר נפילתו, נפטרה אמו, אילנה, משברון לב.

בניית אתרים: לוגו חברת תבונה