תפריט נגישות

רס"ן חנן סמסון ז"ל

מכתבים

אי שם

3.5.5519.4.55
"אי-שם
יש הפסקה בשיעור ואני מוכרח לכתוב מלים מספר לכבוד יום ההולדת שלי. אני מוכרח לציין לטובה שהסיפורים המזעזעים אודות המקום פה הם הבל, ואני עדיין במוראל גבוה ביותר, איאלץ לעבוד כנראה לא קל כאן, כי אין לי מספיק הכנה. עד עכשיו לא נתקלתי בקשיים מיוחדים ואני משוכנע שכך ילך גם הלאה."


"אי-שם
...אתמול חזרנו מ'טיול' בחוץ אחרי שבוע די קשה, אבל אני מוכרח לציין את עצמי לשבח - עברתי את זה בקלות עצומה. נדמה לי שעכשיו אני בשיא כושר הביצוע שלי מבחינה גופנית, למרות השרב הגדול הכל עבר פשוט נהדר. אחרי הכל זה נותן לי סיפוק לא קטן, בעיקר כשאני נזכר שזה מקרב אותי בשבוע נוסף לקראת הסיום. והיום יש זמן לנוח ולהתגעגע לנעמ'קה שלי 'הרעה' שלא שלחה לי מכתב כל השבוע שעבר. נעמ'קה, נורא הייתי רוצה להיות עכשיו בבית אצלך, בחיקך, לנשק לך בלחי ולשאול - "איך הצלחת לברוח מגן-חיות, קופונת שכמותך?" ואת תחייכי את החיוך הרחב והחביב ותגידי: "אני בכלל לא קופונת."
...מה שלומך, נעמ'קה? עבודה קשה ועייפות רבה, נכון? אין דבר, בשביל שזיפים כדאי... גמרתם כבר את הדילול? מה נשמע במשק? גמרו להוציא תפוא"ד? בכלל, אני מחכה לחדשות מהבית, ובעיקר ממך, נעמ'קה.

שלום שלום נעמ'קה שלי ולהתראות אולי בשבוע הבא.
הרבה נשיקות - מחנן".

בניית אתרים: לוגו חברת תבונה