תפריט נגישות

סמל מרים מירה פיסקי ז"ל

מפרי עטה

איזה מין אדם אני?

אלבום תמונות

(נכתב באנגלית בכיתה י"ב בביה"ס התיכון ותורגם על ידי אחותה תמי)

נראה לי כי יכולתי לכתוב ספר שלם על נושא זה (לא באנגלית!) אילו היה לי טיפ-טיפה רצון לבטא את עצמי בכתב, אלא שבשבילי זהו עינוי לכתוב חיבור. סיבה נוספת נגד ניתוח פסיכולוגי עצמי היא, שהדברים שסיפרתי באוטוביוגרפיה שלי - ואלו שלא סיפרתי - מצביעים בעצמם על אישיותי ואופיי.
יחד עם זאת אומר כמה מילים על "הנושא העדין"!
בתוכי אני מלאה ניגודים - לעיתים מאוד חרוצה אך בדרך כלל עצלנית לחלוטין ולעולם איני עושה היום את שניתן לעשות מחר, (למשל: העבודה זאת). כמו כן יכולה להיות נחמדה לאנשים כשמתחשק לי, אבל פעמים רבות אני מתנהגת בבוז ודחייה עם "נודניקים". מפעם לפעם אני אוהבת לעשות תרגילי חשיבה קטנים ושמה לב שאנשים רבים נמנעים ונזהרים מפעילות כזו.
עוד דברים? אינני אוהבת דתיים וסמים ומעולם איני מצליחה בדיאטות. יש לי עוד הרבה פגמים ודפקטים אבל לא נדבר על זה.
אני מאמינה במדע, באמנות ובמין האנושי, (בעיקר ביהודים) - אבל לא נראה שהם מתרשמים מזה...

תכניות לעתיד:
הדבר הבא שאעשה הוא להתגייס לצבא ואני מצפה לכך כשינוי בחיי. אחר כך ארצה ללמוד ביולוגיה באוניברסיטה - בתקווה שהם ירצו בי כפי שאני רוצה בהם. ואז "מתישהו" בעתיד ארצה להתחתן, למרות שאינני מחשיבה ביותר את כל מוסד הרבנות. כמו כן לא אתנגד לבעל עשיר (למעשה אני מרחמת על אותם גברים קשישים ומיובשים שכל חלומם לעשות כסף), אך בקלות אוכל לבזבז את המיליונים שלו...
קריירה? - שונאת את המילה הזו, אם כי מצד שני, לא אוכל לשבת בבית ולהיות "אשתו של" ועקרת בית במשך כל חיי - לא תודה! העבודה עליה אני חולמת היא משהו הקשור בביולוגיה - אם כי לא בדיוק ברור לי מה. אולי עבודה במעבדה או בגידול צמחים. אינני רוצה להיות קשורה במתן הוראות ובוודאי לא בקבלתן (במידת האפשר).
כמו כן אני רוצה לצייר, אך לא להפוך זאת למקצוע.
וחלום קטן לסיום - אל תעשו שום צרמוניות על קברי - תודה!
וכאן תמו פרקי אוטוביוגרפיה של חיים אשר בקושי החלו.
מוזר, לא כן? (לא...)

בניית אתרים: לוגו חברת תבונה