תפריט נגישות

סגן ארז לוי ז"ל

דברים לזכרו

הספד מפקד יחידת אגוז

אלבום תמונות

מפקדים ופקודים מסרבים להאמין, מתקשים לעכל, ומנסים להבין מדוע ואיך ולמה דווקא אתה. אתה ,שבחרת להתנדב בדרך שלא רבים יכולים לה; אתה, שהובלת את הצוות בשעות הקשות שלאחר היציאה מלבנון; אתה, שהיית דוגמא לחברות ורעות, וקמת ללמד סנגוריה על חבריך כשכשלו; אתה, שרגש האחריות היה כה טבוע בך, עד שביקשת ממני לדחות את יציאתך לקורס קצינים על מנת שתוכל להמשיך ולרכוש ידע וניסיון; אתה שהיית ישר וכן, שידעת תמיד לומר היכן טעית ואיפה כשלת; אתה, שבנועם הליכותיך לימדת אותנו דרך ארץ מה היא - דווקא אתה נלקחת מאתנו בדרך הכי אומללה ואכזרית.
ארז, לפני מספר חודשים פנית אלי בבקשה לעבור לבא"ח ולפקד על צוות הטירונים העתיד להתגייס בנובמבר. בניגוד לדעתם של מפקדי הפלוגה, שכל אחד מהם רצה אותך אצלו, החלטתי להיענות לבקשתך לא רק משום שביקשת, אלא בעיקר מכיוון שרציתי שכמוך ייראו הלוחמים הבאי םשל היחדיה. לדאבוני הרב, לא זכית להשלים את המלאכה, אבל אני מבטיחך שאנו נגדלם לאור הדרך שבה פסעת. דמותך ואישיותך יהיו חלק בלתי נפרד מהווי הצוות והיחידה, גם אם אתה אינך עוד. משפחת לוי היקרה, אין בפי מילים היכולות לתאר את גודל האובדן. ואין מעשים היכולים להקל את הכאב. בשעה קשה זו, לא נותר לנו אלא לבקש לחזק את ידיכם ולאמץ אתכם אל חיקה של יחידת "אגוז".
ארז, היה לי הכבוד והזכות לפקד עליך תקופה ארוכה כלוחם, כמ"כ וכמפק"צ. קשה לי במעמד זה להפליג בשבחים, אך אנ ירוצה שתדע שהערכתיך הערכה רבה. הייתי גאה על שכמותך הם מפקדי צוותים ביחידה, והיום כבר מותר לומר: אהבנו אותך, ארז.
בשמי ובשם חטיבת "גולני", יחידת "אגוז", אני רוצה להודות לך על תקופת שירות נפלאה, שבה זכינו להיות חלק ממך ולהימנות עם חבריך, מפקדיך ופקודיך. תחסר לנו מאוד, נוח על משכבך בשלום, יהי זכרך ברוך.

בניית אתרים: לוגו חברת תבונה